Friday, May 8, 2015

Penangan hebat vivix terhadap sel kanser

Assalamualaikum rakan-rakan sekalian..apa khabar hari ini..moga2 semua sihat dan ceria hendaknya..

Bulan Mei ni sangat istimewa tau bagi saya..kenapa..sebab dalan bulan ni 32 tahun lalu mak saya selamat mendaratkan saya di muka bumi Allah..Alhamdulillah..lepas tu dalam bulan ni juga sangat istimewa bagi sesiapa yang bergelar guru, masa ni la kami dirai..yang ketiga bulan ni Shaklee bagi peluang dapat free membership dan dapat sebotol multivitamin percuma lagi tau bagi sesiapa yang belum join Shaklee...siapa nak free cer angkat tangan..semua boleh dapat free kalau anda membeli 2 botol vivix..

Vivix.. apa yang best sangat dengan vivix ni ya..Vivix ini adalah satu penemuan hebat oleh penyelidik Shaklee. Vivix mampu mengatasi pelbagai penyakit seperti kanser, kencing manis, darah tinggi, strok dan lain2. hari ni saya hanya nak fokus bagaimana vivix dapat membantu pesakit kanser..

Normal pada hari ini pesakit kanser akan diberikan rawatan terapi kanser konvensional yang terdiri daripada tiga jenis iaitu pembedahan, radioterapi dan kemoterapi. Ia juga dikenali sebagai potong, racun dan bakar...agak menakutkan bukan..

Kemoterapi adalah menjadi pilihan utama bagi para doktor untuk menyembuhkan pesakit kanser, walaubagaimanapun sel-sel tumor lama kelamaan dapat menghasilkan rintangan terhadap ubat-ubatan kemoterapi yang dikenali sebagai "chemoresistance". Ini akan mengakibatkan kesan sampingan yang lain bagi para pesakit dan rawatan kemoterapi tidak berkesan.

Oleh sebab itulah para saintis bertungkus lumus mencari cara bagaimana untuk mengatasi rintangan itu dengan menggunakan pelbagai jenis dadah tertentu.Melalui penyelidikan,saintis telah berjaya membuktikan bahan semulajadi resrevatrol terbukti berkesan dalam menangani masalah ini kerintangan sel terhadap ubat-ubatan ini..

Apakah Resrevatrol..

Resrevatrol merupakan sejenis antioksida yang boleh didapati di dalam beberapa tumbuh-tumbuhan seperti kulit anggur merah, delima, koko mentah, kacang tanah, dan buah beri. Kandungan vivix adalah kaya dengan resrevetrol. Malah 10 kali hebat daripad resveretrol.





Apa yang Membuat Resveratrol Antioksidan yang unik
Resveratrol adalah unik di antara antioksidan kerana ia boleh melindungi otak dan sistem saraf, kajian menunjukkan bahawa faedahnya adalah luas meluas, termasuk:
• Melindungi sel-sel anda daripada kerosakan akibat radikal bebas
• Menghalang penyebaran kanser, terutama kanser prostat
• Menurunkan tekanan darah anda
• Menjaga kesihatan jantung anda dan meningkatkan keanjalan dalam saluran darah anda
• menormalkan respon anti-radang anda
• Membantu untuk mencegah penyakit Alzheimer
Vivix juga dapat membantu pesakit kanser mengatasi kesan sampingan akibat kemoterapi. Kemoterapi adalah sejenis terapi kanser menggunakan ubat-ubatan kimia  yang bertindak mematikan sel-sel kanser sehingga ke akar umbinya. Walaubagaimanapun ubat-ubatan tersebut tidak memiliki kemampuan membezakan sel kanser yang berkembang pesat dengan sel normal yang juga memiliki perkembangan pesat. Contohnya sel darah, sel kulit, sel-sel yang ada di perut dan lain-lain.Oleh itu terjadi kesan sampingan seperti berikut kepada para pesakit ;


  • Rambut gugur
  • Kehilangan nafsu makan.
  • Sesak nafas dan detak jantung tidak biasa akibat anemia.
  • Mual dan muntah.
  • Kulit kering 
  • Gusi berdarah.
  • Sukar tidur.
  • Gairah seksual menurun.
  • Rasa lelah dan lemah sepanjang hari.
Ok kawan2 jom kita tengok testimoni vivix;




Ok kawan yang berminat mendapatkan vivix dan sekaligus menjana pendapatan dengan Shaklee boleh hubungi saya /sms, wassap di +6010 5302853 



kredit to :www.vitaminkita.net
                www.vitaminhalal.com
                www.pretty0blossom.com
                www.mercola.com

No comments:

Post a Comment